Obserwatorzy

piątek, 15 kwietnia 2011

Okropny piątek....

Tak słabego piątku to już dawno nie było. Na pewno lepiej bym się bawiła sama w domu, niż z taką grupą na koncercie. UGH...... cały tydzień jakiś nerwowy, szarpany, niewyspany. Mam nadzieję, że ta przerwa przywróci mi siły i nowe pomysły na outfity. Jak zwykle również i dzisiaj przekonałam się, że mogę liczyć na Monikę

Pendulum - Witchcraft



Taki luźny outfit ;D






 shirt/denim co/ sh   jeans/denim co/sh  shoes/converse/sh  top/topshop/sh  necklace/allegro 

11 komentarzy:

  1. Jeleń jest świetny. Mniej więcej czegoś takiego szukam, ciekawe czy na allegro ceny są niższe niż za podobny wisior w jakiejś z sieciówek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kraciaste koszule <3
    PS.zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula, lubię takie. ^^ i naszyjnik też fajny. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. okropny piatek! ja wlasnie siedzę w pracy! :/
    na szczęście mam przerwę ;)

    fajny jelonek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula :)
    a naszyjnik widziałam też na All, jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszuuulaaaa! <3

    zapraszam do wzięcia udziały w konkursie na moim blogu. nagrody - świetne broszki z vingue.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. you look amazing! the shirt and the necklace are very nice!! love this post ;)
    xx
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koszula!

    OdpowiedzUsuń