Obserwatorzy

piątek, 8 kwietnia 2011

Misia A misia B

I znowu mamy weekend. Czas tak szybko leci, zanim się obejrzę a będzie już maj.
Jako drugoklasistka będę mała dużo wolnego ze względu na matury.
Jak mi brakowało sesji z Moniką !! Dziękuję za poświęcony czas. O to efekty naszej współpracy:














SERDUCHO  DLA WAS KOCHANI ;D


 scarf/ textil market  dress /topshop/sh  jacket/new look/sh   bracelet/no name   necklace / allegro leggins/atmosphere/sh  shoes/ deichmann   ring/ no name  top/h&m

16 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Bardzo ładna chustka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczną fryzurę :)
    zestaw bardzo ładny, podobają mi się zwłaszcza rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna bluzka i rajstopy! :)
    bardzo ciekawe bucisze!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta oversize bluzka jest rewelacyjna :)

    http://szavka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. może Cię zaskoczę ale hiphop'u, popu, R&B... ale rocka nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. i marynara i tunika są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great outfit, i love the blazer and the necklace <3

    OdpowiedzUsuń
  8. yeah! the sunglasses are mine :D
    you look great!! the sweater is really cool..
    xx
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest świetna :> Bardzo, bardzo... mi się podoba ;)

    zapraszam do mnie (nowy outfit)
    http://lakergirl123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna marynarka ! ;)
    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń