Obserwatorzy

niedziela, 1 maja 2011

Po długiej przerwie....

Nie mogę w to uwierzyć, moi KOCHANI RODZICE z okazji mojej 18 zafundowali mi wyjazd do Francji.
Już 3 maja wylatuję z moją  przyjaciółką Aliną do jej znajomych, którzy nas przenocują. Spędzimy dwa dni w Paryżu. Następnie jedziemy szybką koleją do Normandii do p. Arlette, u której będziemy miały przyjemnośc spędzić prawie dwa tygodnie !! Pod koniec naszego pobytu wracamy jeszcze na dwa dni do Paryża i 19 maja przylatujemy do Polski. 
Aaaaaa już cała chodzę na myśl o wyjeździe, powoli pakuję walizkę. Nie mam pojęcia jak ja to wszystko zmieszczę. 
Dziękuję moim rodzicom za spełnienie mojego morzenia :D




 dress- atmosphere/sh 

16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ! Szkoda, że moi rodzice nie wpadli na taki pomysł :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka;) zazdroszczę Paryża

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna sukienka. gratuluję prezentu. masz super rodziców

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczna sukienka! :))

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę :) była w Paryżu 1,5 miesiąca temu :) Polecam :)


    zapraszam do mnie:
    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, delikatny róż + czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tej sukience .

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa sukienka, gratuluję wyjazdu - liczę na zdjęcia z Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka, moja siostra ma podobną xD
    Ale nie chce mi pożyczyć :P:P

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna jest ta sukeinka i bardzo ladnie w iej wygladasz!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely blog and pics:)
    www.thebrunetteworld.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. 1) zazdroszczę Ci wyjazdu strasznieee!
    2) Twoja sukienka wywołuje palpitację mojego serca !
    3)mega fajnych masz rodziców

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice dress girl you look so gorgeous!! <3

    xx
    Saraalwan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń