Obserwatorzy

czwartek, 24 marca 2011

Wiosenny spacer

Niestety mój fotograf ma nogę w gipsie (mowa tu o Monice), więc nie wiem co z kolejnymi zestawami.
Mam nadzieję, że to nie jest poważna kontuzja. Życzę Ci Moniko szybkiego powrotu do zdrowia :*

Oto kolejny łup z sh. Jednak został on przerobiony - z bufiastej sukienki na sukienkę z ramiączkami xD.
Sądzę, że to była dobra decyzja. Niefortunne rękawy tylko dodatkowo poszerzały mnie w ramionach, co dawało wrażenie znacznej dysproporcji.
Zawsze mam problem co założyć do takiej sukienki. Chyba czas zakupić jakąś marynarkę ;)
Zdjęcie mostów z wiosennego spacerku











Serdecznie zapraszam do konkursu w którym sama biorę udział
http://ilovvevogue.wordpress.com/2011/03/16/konkurs/
Nagrodą jest wybrana para koturnów ;D
Mi by się przydały zamiast tych szpilek ;) Jakoś nie pałam do nich miłością.

27 komentarzy:

  1. sukienka naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, swietne kolory tej sukienki !

    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka ma bajeczne kolory- zestawiłabym ją z żywszywymi barwami;) choć i Twoja propozycja jest fajna:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo zdrowia dla fotograf:*

    a zestaw cudowny - kosmiczny i wiosenny:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny krój sukienki, ale print jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, śliczna fryzura i piękna sukienka ogólnie zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka :))

    zapraszam:

    www.annabartosik.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta sukienka, ale z moją miłością do bufek, pewnie bym jej nie ruszała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka! zdecydowanie wszyscy mają lepsze sh ode mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi się teraz miło zrobiło :* Dziękuje : *

    OdpowiedzUsuń
  11. koturny kupiłam na Deezee.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wyglada ta sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz super fryzure:) ładne zdjęcia:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna sukienka!
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna kosmiczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Really nice dress and beautiful blog !


    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. the print of that dress is amazing x

    OdpowiedzUsuń
  18. hey I'm fine, thanks... with no time! and you?
    you look great!! the dress is amazing!
    and the shirt on the last post is really cool :D
    xx
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  19. The print on your dress is awesome!

    OdpowiedzUsuń
  20. Looking so beautiful!! I love your outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  21. PROSIMY O WIĘCEJ POSTÓW I CZĘŚCIEJ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great dress. :)
    Do you like follow each other? Let me know. i´d glad. have a great day.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna sukienka!! Wyglądasz ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń