Obserwatorzy

czwartek, 31 marca 2011

Mitoza, mejoza, chromatyna, anafaza, metafaza, telofaza i mój perfum

Piosenka na dziś to Lykke Li - Tonight 
Właśnie przesłuchuję jej najnowszą płytę



Nie chce mi się pisac już o wiośnie. W końcu przyszła, wywołując zmęczenie i ból głowy.
 Ale suma sumarum to dobrze, że jest ;D
Nawiązując do tytułu: już całkiem nie ograniam podziału komórki, tych wszystkich etapów, elementów i czynności jakie w niej zachodzą . Tak to jest jak się opuści nawet jedną lekcję z biochemii na rozszerzonej bioli. Pewnie by mnie to zmartwiło, ale dzisiaj przyszedł jelonek i mój wyczekiwany perfum. Zamówiłam  sobie z Avonu zapach od Herva Legera, który był w okazyjnej cenie 89 zł za 50 ml.  Pewnie bym go nie kupiła, jednak już od dawna na niego choruję. Na dodatek moja mama jest konsultantką i zapłaciłam jeszcze taniej. Dorzucam jeszcze kilka rzeczy które nabyłam w ostatnim czasie:

jelonek/allegro   chusta/tekstil market   chusta w kwiatki/sh   lakier/rossman   mgiełka/avon




Gorąco polecam książkę Beaty Pawlikowskiej z cyklu Blondynka na językach ja posiadam część Angielski Brytyjski i jestem zadowolona  ;D
Z powodu nogi w gipsie mojego fotografa, wstawiam fotki z poprzedniego roku














dress/sh shoes/deichmann sun glasses/butik belt/sh jacket/cubus

11 komentarzy:

  1. nice outfit! love the contrast between the leather jacket and the white shirt :)
    congrats for starting the driving lessons! I ahve a lot of homework and I also don't have free time. I'm 18, and you?
    xx
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na blogu już niedługo kolejny konkurs :) zajrzyj i wybierz nagrodę jaka ma pojawić się w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia z naszej pierwszej sesji Twoją lustrzanką ! Świetna jest ta sukienka .

    + jutro idę na ściąganie gipsu , więc przygotuj już kolejne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do nowego konkursu na moim blogu :) do wygrania Pandora, której sponsorem jest Apart :D

    wąchałam ostatnio ten różowy perfum :) sliczny ma zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w języku niemieckim... fajna sprawa,takie odświeżenie sobie języka... z angielskim nie mam problemu, ale też sobie zainwestuję w tą samą książkę, co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, luźny outfit, najlepsza w nim wg. mnie jest tunika ;))

    OdpowiedzUsuń